torsdag 19 maj 2011

Hemma igen!

Flygresan hem gick bra. Sov inte så mycket, men bättre det än att måsta sova på golvet på en flygplats i Amsterdam som vi gjorde sist. Det var första gången som jag flög själv så långt, för alla andra gånger har jag haft sällskap av bästaste Sofie. Det dumma (och sköna) med att ha henne med sig är att hon har stenkoll på allt, så då följer jag bara med. Så det var ju skönt att se att jag klarade mig galant utan tjejen med stenkoll. Jag har också koll om jag behöver.

Det är så fint att vara hemma, med gröna björkar och vackra sjöar. Men det har regnat fler gånger nu på 3 dagar hemma än vad det har gjort under hela vårterminen i Albuquerque! Nu är jag i Östersund hos Knappen och idag råkade jag somna efter frukosten fram till lunch. Så nu har jag nog sovit ikapp! Är lite uttråkad här för alla andra har ju ett liv och jag är bara ledig. Men det är skönt att ta det lugnt och nu har jag äntligen blivit frisk så snart kan jag komma igång och träna en massa igen. Nu kom världens nyfiknaste pojke hem och håller mig sällskap! Jippi!

1 kommentar: