söndag 29 maj 2011

Weekend in Umeå

 Helgen har spenderats hemma hos min favvotjej Elin i ett väldigt regnigt Umeå. Hon har agerat guide och jag känner mig väldigt välkommen här nu, förutom att hon tänkte flytta härifrån. Trist! Det har varit den årliga festliga Brännbollsyran här, men jag är mycket glad att jag slapp spela och festa i regnet. Däremot har jag tränat en del i regnet. I Fredags tittade vi förbi min nya tränare Elbert och fick en liten glimt av IKSU. Sen blev det lite styrka och ett rullskidpass med Gustav, Linda och Emilia. I går blev det en skön vilodag med fikalunch, shopping, middag med grannarna och sen såg vi två filmer på samma gång. Både Knocked Up och Runaway Bride gick samtidigt på TV, och det var ganska lättsamt att hinna med båda två på en gång. I dag har jag sprungit på skidspåren så nu hittar jag lite bättre i Umeås träningsterräng. Nu sitter jag och väntar på att mina samåkningspolare ska vakna nån gång så man får åka hem till Knappen igen!
Elin och jag plockade fina blommor, som vi vill ge till våra mammor på  mors dag! Synd att dom är för långt bort..

Jag och Mia på fiket Göteborg. Riktigt mysigt :)

Bland annat tzatziki och tomat- och mozzarellasallad bjöd vi grannpojkarna på till middag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar