onsdag 28 oktober 2009

Tenta och lägerpackning

Idag har varit en intensiv dag med tenta (det känns som att det gick bra), möten, vallning och packning. Klockan 16 går bussen till Funäsdalen och Bruksvallarna. Ska bli skönt att leva lägerliv och träna riktigt hårt nu igen efter en pluggperiod. Om jag har tur så körde jag mitt sista pass på barmark igår, för nu går det att åka skidor på ÖSK här i Östersund. Än så länge är det inte så mycket snö dom har lagt ut, men det duger att träna på. Ska bli så härligt att komma till ett riktigt vackert vinterlandskap. Man får julkänslor nästan! Ännu skönare är att vi ska bo på Bruksvallarnas fjällhotell, mitt favoritställe. Supertrevligt, mysigt och jättegod skidåkarmat. På bilden är mina yngre klubbkompisar som har höstlov och är på läger där nu. Det ser härligt ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar