måndag 4 januari 2010

Ljusare tider!


Nu är jag tillbaka i Östersund, jag har gjort bort hemtentan och får känna mig lite nöjd med mig själv och jag känner mig frisk nu. Så i morgon ska jag åka skidor igen efter över en veckas förkylning och 2 dagars magsjuka innan det.  Har varit lite nere. Men det går inte att vara deppig nu när Magda, Teodor, Hanna, Lisa och resten av Svenskarna bjuder på rolig underhållning på Tour de Ski. Det ser inte alls illa ut! Vad jag också vill åka! Nu ska jag och Sofie äta vit chokladkladdkaka och se klart på sportens årskröninka. Årets häftigaste måste ha varit Usain Bolt! Vilken man! Snyft! :')

2 kommentarer:

  1. Hittade hit av en ren slump men spännande med skidåkning och framförallt P-vetare!
    Trivs du på programmet?

    SvaraRadera
  2. :) Nja. Psykologin var rolig! Men det var nog inte riktigt något för mig. Det var värt att testa i alla fall.

    SvaraRadera