onsdag 6 januari 2010

Sömnlös

Jag gillar inte folk som skriver LOL, för jag tolkar det som supersarkastiskt. Eller nu formulerade jag mig fel. Jag gillar inte när folk skriver LOL. Jag kan ju gilla personen ändå.

Jag har åkt skidor idag! Äntligen! Det var svinkallt, soligt, nydragna spår och helt underbart! Jag är så kär i snön och naturen. Att vara ensam i skogen helt i sina egena tankar och sen helt plötsligt slås av hur vackert det är. Den känslan är en bra känsla. Snön idag var så kall och trög så den kittlades nästan lite under fötterna och snön tjöt varje gång man högg i stavarna i den. Det kanske gör ont för den?

Jag har varit jättetrött sen klockan 17, somnade nästan när jag satt och pluggade i sängen. Men nu går det inte. Jag blir nästan arg på mig själv för att jag skjuter upp allt jämt. Hade planerat att göra en skoluppgift idag. Det är en intervju som ska filmas. Men jag sköt upp det såklart. Den måste ju inte vara klar förrns på torsdag. Nej men i morgon ska jag göra den. Jag tror mitt nyårslöfte blir att inte skjuta upp någonting till morgondagen som man kan göra på en gång. Bara om det finns något annat mycket roligare att göra. Inte om jag sitter och fördriver tiden med att göra ingenting! NU ska jag försöka sova..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar