måndag 7 november 2011

Bra dag!

I morse gick jag upp tidigt med Knappen och blev bjuden på frukost, och när jag sen slog på datorn fick jag se att vi äntligen har fått resultatet på första tentan. Jag blev så himla nervös när jag såg att det hade kommit så jag kunde inte sitta still. Jag hade ändå på känn att jag hade klarat det, och det blev till och med bättre resultat än väntat och VG i betyg.

Efter en riktigt bra start på dagen vallade jag skidorna och cyklade upp till skidspåren för att köra klassiska intervaller med Jennie. Det var inte alls bra spår idag (speciellt inte med klister under skidorna) så efter två varvs uppvärmning gav vi upp och bytte om till löparskor och sprang intervaller i stället. Det var jättekul och det kändes bra att komma igång på riktigt.

Nu har jag ingen aning om vad som väntar framöver. Blir det tävling i helgen? Vart i så fall? Har inga rullskidor här så nästa projekt är att få tag på ett par som jag kan låna så jag kan träna ordentligt. Kanske att dom lägger ut lite mera snö på spåren. Det skulle vara härligt!

1 kommentar:

  1. Grattis till bra betyg på tentan. Hoppas att det snart blir kallt och mycket snö. Kram mormor

    SvaraRadera