tisdag 22 november 2011

Mitt kök

Jag är tillbaka i Umeå efter över 2 veckor på resande fot. Nu börjar jag få lite ordning i mitt nya hem. Igår kväll var Frida här. Vi åt våfflor med grädde och sylt, såg på Halv 8 hos mig och  sedan klistrade vi upp blommor i mitt kök. Det blev fint va?

Förra veckan var jag i Östersund på läger med skiduniversitetet. Det var bra att få åka massor av skidor, upp och ner för alla tuffa backar. Inte några lugna distanspass direkt. När vi skulle köra träningstävling hade jag otur (och var klantig) och ramlade. Det blev en stukad tumme som gjorde ont så in i norden. Men det är redan mycket bättre. Nu är den bara lite öm och svullen och väldigt stel, men jag kan till och med skriva sms med den (fast sakta). Ikväll ska jag testa om det funkar att köra skidgång, annars får jag fortsätta att träna benen lite extra.

3 kommentarer:

  1. Det blev väldigt fint. Var har du köpt dom blommorna? Skulle vilja ha jag också.

    SvaraRadera
  2. aj, verkligen osmakligt intrett med de stora blommorna.

    SvaraRadera