torsdag 12 januari 2012

Bilder från jul och nyår

Dagen före julafton hjälpte Frida mig att klä granen som vanligt och sedan bjöd vi på sushi.
Nu tändas tusen juleljus.
Mormor och Lasse på en härlig vinterpromenad.
Damerna på julafton tar en glöggdrink mitt i julbordsförberedelserna framför den "nya" fina järnspisen.


Årets julpyssel..Jag fick hjälp av mormor att sy på reklam på nya tävlingsdräkten och överdraget. Tack mormor!


Nyår firades i Åre med de allra bästa. Jag och Sofie i Duveds elljusspår.
Jag och Knappen pussas i pisten. Vi var ute tidigt för att få bra åkning på nyårsafton.
Andreas och Sofie och utsikten över Åre.



Varm choklad i värmestugan med rödblommiga kinder. Det är livet!





Helgen avslutades med lyxbio - massagestolar och egna högtalare!

Vi är helt slut efter en spännande film och en rejäl massage. Det blev lite varmt tyckte Andreas..

1 kommentar:

  1. Fina bilder som du dela med dig. God tur i Åsarna. Kram mormor

    SvaraRadera