torsdag 12 januari 2012

En hälsning från Bergeforsen

Ursäkta att jag bloggar så sällan, men det har bara inte blivit av. Det är synd, för jag tycker om att se tillbaka på mina gamla inlägg och se vad jag har haft för mig. Igår fick jag en massa fina bilder från nyår av Sofie, och bilder från julen av mormor. Därför tänker jag snart lägga upp en massa bilder från jul och nyår, fastän det var ganska länge sen det var jul och ni säkert redan har städat undan alla pynt och är less på tomtar och granar. Så kan ni i alla fall få se vad jag har haft för mig den senaste tiden.. Men det kommer i nästa inlägg någon gång under dagen.

Just för tillfället sitter jag hemma hos mamma och pappa med en hemtenta och samtidigt laddar jag upp inför helgens tävlingar i Åsarna. Jag och pappa filmade lite skateteknik igår som vi har tittat på idag. Det är mysigt att vara hemma och träna med pappa, han har 100 idéer, och det är utvecklande att prova sig fram, experimentera och diskutera. Formen är fortsatt god. I helgen var det träningstävlingar i Östersund och det gick riktigt bra på de två klassiska racen. Allting blir så kul och lättnär man är i form och jag är riktigt laddad för en rolig helg i Åsarna.

1 kommentar:

  1. Hur har du fixat till den där farten? Det såg jättebra ut. Men ärligt talat - är det naturlig fart på filmen - om det är det så är du oslagbar!!!!! /Mams

    SvaraRadera