söndag 29 januari 2012

SM Sprint

Det är jättetråkigt att inte jag kan vara med och leka med de andra i skidspåret just nu. Det satte en dum liten förkylning stopp för. Sitter inne i TV-soffan och är i stället dubbelt så nervös som när jag tävlar själv. För några veckor sedan körde vi träningstävling på precis den här sprintbanan och det gick väldigt väldigt bra, så gissa om jag var sugen på att kriga. Det här var dessutom vinterns enda klassiska sprint i Sverige, så jag är lite bitter måsta jag säga. Men jag får fokusera på nya mål och blicka framåt mot resten av säsongen. Den här förkylningen verkar bli kort, hoppas hoppas. Nu ska jag heja vidare på alla duktiga sprintare!

1 kommentar:

  1. Hoppas stt du snart blir frisk igen, hade ju hoppas att se dig på TV, men man får ju inte allt här i världen, men det kommer ju flera gånger hoppas jag. Kram mormor

    SvaraRadera