lördag 6 februari 2010

Melodikrysset

Ring så spelar vi och Melodikrysset inleder lördagen när man är här hemma i Bergeforsen. Mamma står och grejar i köket och man får inte yttra ett pip när frågorna ställs, man får vänta tills själva låtarna spelas. Det hör till. I källaren står pappa och vallar mina skateskidor.

Det kanske är bra uppladding med lite toner av Linda Bengtzing och nu spelar dom julmusik här också. Låt mig få täda ett ljus. Nja, jag kanse får slå på något mer peppande. Klockan 12.01 startar jag på Åstöloppet. Jag är den enda anmälda i min klass, så det är bara att gratulera till vinsten. Om det inte dyker upp någon efteranmäld. I morgon blir det Medelpad Classic ski. Hoppas jag får någon att tävla mot då! Jag vill ha sool också.. När såg man senast den?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar