måndag 1 februari 2010

Burr burr!

Det är kallt, kallt, kallt, hela, hela tiden. Men det är bara att bita ihop och låta kylan bita i kinderna. Är man sidåkare så finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder. Jag har haft en supermysig helg hemma. I fredags fick jag en liten dos av Frida som var välbehövlig. Vi såg på Sanning eller konsekvens. Vilken hemsk film, dumma barn! På lördagen var jag på revy med mamma och pappa och det var ganska underhållande. Hörde att det skulle vara -30 grader kallt i Östersund idag så jag stannade kvar hemma. Här var det bara -23 i morse (ja bara, det var -33 i Östersund hemma hos Mattis i alla fall). Nu är det -16 så ska ta mig i kragen och fara ut i skogen nu. Så blir det styrka ikväll. Och Snor svett och klistervalla - en dokumentär på SVT 21.00.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar