fredag 3 februari 2012

Till minne av Mikaela

Nu är det Februari och dags att vända blad i min nya almanacka med fina skidbrudar. Det är några tjejer (bland annat mina klubbkompisar Louise och Isabell Persson) på Järpens skidgymnasium som har gjort den som sitt projektarbete. Vår duktiga klubbkompis Mikaela, som var deras nära vän omkom tragiskt förra vintern och kalendern är ett sätt att hedra hennes minne.  Alla intäkter går till Mikaela Vedins minnsefond som stödjer skidsatsande ungdomar i Stockvik. Jag tycker det är ett jättefint initiativ av er tjejer! Vill ni läsa mer har Längd.se skrivit en artikel om Mikaela och almanackan. Den kostar 100 kr och jag kan lämna ut kontaktuppgifter till försäljarna om ni är intresserade.

1 kommentar:

  1. Ja tack köp eller förmedla en kalender till mig. Kram mormor

    SvaraRadera