fredag 17 september 2010

Amazing weekend

Hej hopp! Jag börjar känna mig hemma här och det är skönt. Det är mycket att göra hela tiden men mest roliga saker. By the way så sitter Sofie på golvet och ritar en berg-och-dal bana. Hon tycker college känns lekande lätt! I helgen har jag varit på min första tailgate. Om ni inte vet vad det är kommer wikipedias definition här:

"In the United States, a tailgate party is a social event held on and around the open tailgate of a vehicle. Tailgating often involves consuming beverages and grilling food. Tailgate parties usually occur in the parking lotsstadiums and arenas before, and occasionally after or during, sporting events and rock concerts." 

Sen har vi vart i Jemez och tranat och det var grymt. Det finns bilder pa Facebook. Det har inlagget ar typ tredje gangen jag skriver pa nu for det forsvinner hela tiden sa det ar gammalt. Nu har jag inga prickar ovanfor bokstaverna heller. Jag far skriva natt roligare nan annan dag. Sorry!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar