lördag 4 september 2010

Bläää

Saknar er! Kom och hälsa på mig, vi har mycket plats i huset.
Jag är trött så jag vet inte vad jag ska skriva. Men det är konstigt hur man kan hata sitt liv så sanslöst mycket ena stunden och några timmar senare förstår man inte varför man överreagerar.. Jag saknar Sverige. Men i morgon flyttar vi in i vårt nya fina hus som vi hyr och vi har köpt varsin superskön säng och egna täcken och egna rum oh oj vad det ska bli skönt att sortera och organisera sitt liv! Vi har bott i Ingrids kök i snart tre veckor nu.. Hela veckan har varit så stressig och med massor av skola och hyreskontrakt mm. Nu ska vi sova, förhoppningsvis för sista gången i den här sängen. I morgon bitti blir det löptävling på en av golfbanorna här. Jag hoppas vi får lite tid att andas och göra någonting roligt i helgen för vi behöver släppa allting som känns jobbigt. På måndag är det Labor-day som betyder LEDIGT från skolan. Så vi ser fram emot en skön och lång helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar