tisdag 15 mars 2011

Roadtrip

I fredags efter skolan, åkte vi till Flaggstaff och tog in på ett hotell. På lördag morgon åkte vi vidare mot Grand Canyon. Det var lika mäktigt som förra gången och roligt att få dela det med mamma och pappa. När jag var där senast sprang jag uppifrån och ner och upp igen, men den här gången promenerade vi 4 km på kanten i stället, så det blev en helt ny upplevelse. Mamma och pappa gjorde ett litet försök att nå dalen, men snön satte stopp för dem, så de vände efter 15 minuter.

På eftermiddagen for vi mot Los Angeles, och stannade för natten ca 2,5 timme från kusten. Jag var riktigt förkyld och trött när vi kom till hotellet, så jag följde inte med mamma och pappa ut och åt middag. De tog med sig maten som blev över av deras goda middag, men jag kände ingen smak...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar