söndag 13 mars 2011

En liten ynklig prupp

Det är jag det.. Har varit grymt ledsen och besviken över att jag inte fick följa med till NCAA finalen i Vermont som var den här veckan som var. Det var så nära,  men det finns ju inget jag kan göra åt det nu. Men såhär med facit i hand så var det väl lika bra kanske. För jag är nämligen dunderförkyld och hostar och snorar och känner ingen smak och hör till på köpet väldigt dåligt. Dessutom kom mamma och pappa hit i onsdags så då har jag ju fått umgåtts med dom lite längre. Vi åt sushibuffé i torsdags, som jag har sparat mig till i flera månader. Men hur tänkte vi egentligen när vi beställde in 64 bitar? Gott var det, och mätta blev vi!

Nu ligger jag på ett hotelrum i Long Beach, Calofornia. Skickade ut föräldrarna på en golfrunda och ska försöka friskna till lite. Lovar att uppdatera hur vi tog oss hit, vad vi har sett på vägen och hur vi har det. Men nu ska jag sova en blund.

2 kommentarer:

  1. Blev ni mätta? Roligt att se lite nya bilder. Imorgon bittig (6,15) åker vi till Stockholm och tittar på riksdagshuset och sedan till Tv huset,skall bli intressant. Här är det fint väder idag, sol och 7grader varmt.

    SvaraRadera
  2. Fniss...gjorde ni tabberas? Kram AnnKi

    SvaraRadera