onsdag 23 februari 2011

Prinsessan Terese


I Söndags hade Ingrid 21-års kalas. Vi shoppade som prinsessor men köpcentret stängde efter 40 min så då åt vi väldans god middag på en elefantrestaurang. I morgon fyller Ingrid 21. Under den födelsedagen kommer vi att tillbringa 10 timmar i bil till Utah. I Utah är det Regionals. Vi har varit där förut och där var det väldigt fint. Jag ser fram emot att få revansch på 15 km masstart klassiskt. Sist låg jag bra till men dog på slutet. Ska fundera ut en ny taktik. Vi ska på bankett också, ska bli riktigt kul.

Jag har shoppat massa.. En bikini från Victoria´s Secret. Så jag kommer se ut så där i sommar, fast med mera magmuskler! Sen så behövde jag verkligen skor till banketten, så tänkte cykla förbi Urban Outfitters på väg från skolan. Men på vägen fastnade jag på en grym second hand butik som jag helt hade missat tidigare. Spenderade säkert 40 minuter där och provade skor, valde mellan 3 par supersnygga pumps. När jag kom hem drog jag med Sofie dit i en timme till och vi provade söta klänningar och coola hattar och glasögon. Gick hem med ett nitbälte, handväska, hatt och en röd kjol som var vitprickig. Ursöt! Sofie fyndade också riktigt mycket snyggt. Jag kanske lägger upp lite bilder på våra fynd sen.Varför blir man på så bra humör av shopping? 

1 kommentar:

  1. Hej Terese, Roligt att du fyndade. Håller tummarna så det blir en bra placering. Karina och Mattias åker kortvasan på fredag. Vi åker till Trollhättan imorgon. Kram mormor

    SvaraRadera