tisdag 8 februari 2011

Home meet

Här är en film med lite intervjuer med mina lagkamrater och lite klipp från helgens tävlingar i Red River. Mamma, du kommer att älska dräkterna vi tävlade i. Kort sammanfattat kändes det ganska dåligt första racet, men jag slutade på en godkänd 10:e plats. På söndagen kändes det riktigt bra och skoj och jag åkte i mål som 16:e kvinna. Det var lite oväntat långt ner.. Men dom andra var tydligen ännu lite bättre.Det känns som att lite mer träning skulle sitta fint. Jag har en rolig liten film från vallaboden också. Sorry Ingrid och Sofie, men detta får ni bjuda på!


Sen ville jag bara säga att då och då så klagar folk över när jag inte har bloggat på ett tag. Men jag får ganska sällan höra något om att det jag skriver är nått att ha. Så kommentera gärna så jag får nått att läsa också. :) Kram på er!

3 kommentarer:

  1. Haha..självklart bjuder jag på det ;)

    SvaraRadera
  2. Va söta ni är! Saknar er i Östersund.. /Sanna

    SvaraRadera
  3. Saknar Sverige och alla harliga ostersundsbor och riktig vinter.

    SvaraRadera