onsdag 2 februari 2011

Snowday



 Skidåkningen på golfbanan i morse var ganska värdelös. Vi åkte runt på gräs kändes det som. Så efter 20 minuter snörade vi på oss löparskorna och sprang något varv runt golfbanan i stället. Det var bra för mig att det blev ett lätt pass, för jag blev grymt sliten när vi var uppe på 3000 möh i helgen och tränade och snart är det viktiga hemmatävlingar. När vi kom hem efter träningen fick jag till min stora förtjusning se att 1 cm snö i Albuquerque innebär att skolan blir inställd. Så det blev en slapp förmiddag i sängen, en lugn och rolig shoppingutflykt med Sofie, och inte så mycket mer än det. Åh vad vi har fyndat! Mest rosa saker och smink och annat tjejigt som gör en glad. Kolla in jackan som hon köpte!

I veckan är det SM i Sundsvall och jag saknar Sverige och bra skidföre och skulle så gärna vilja vara med och tävla. Har skrivit en "lycka till-hälsning" till er som ni kan läsa på Stockviks hemsida!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar