fredag 18 december 2009

30 grader kallt och tomtar överallt!



Det är inte riktigt 30 grader ute, men ganska nära. "Det är så fucking kallt över jävla allt!" sa min bror i dag vid middagsbordet. Grattis till det avklarade teoriprovet idag Patrik. På måndag tror jag att du kommer hem med ett körkort lillen! :) Jag är hemma i Bergeforsen och det är jätteskönt. Jag har umgåtts med och assisterat min kära nyoperarade pappa hela dagen. Vi har vart på Team Sportia jättelänge och kollat på vallor och hämtat ut skidor. Sen shoppade vi lite julklappar till mamma, fikade på charm och handlade mat. Vi var på stan så länge att vi glömde bort att äta lunch! Nu ikväll har jag rullat köttbullar. Det är mysigt med julförberedelser. Vi åt några till middag också. Snart ska jag och bror gå på bio. Vi ska se på Luftslottet som sprängdes. I morgon blir det massor av träning! Hoppas det blir lite varmare så jag kan köra intervaller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar