lördag 5 december 2009

Ett steg i rätt riktning


Jag befinner mig för tillfället i Idre och är ganska så nöjd efter dagens tävling. Sprint stod på programmet och jag gick vidare som 21:a efter prologen. I kvartsfinalen gick det kanonbra och jag lyckades ta mig vidare till semifinal efter en grym spurt. Jag vet inte var dom krafterna kom ifrån! Jätteskoj.. På semin blev det tuffare såklart. De andra i heatet körde utan fästvalla och det verkar ha varit ett smart drag. Mitt slutresultat blev en 12:e-plats, och det är väl godkänt. Jag är nöjd med dagen och vill tacka vallateamet och ledarna för bra support. Nu är det är trött Terese som laddar om inför morgondagens skatedistans. Jag ska ut och jogga lite så får jag nog ur lite av segheten i benen. Måste också nämna Hanna Falks fantastiska seger i dag. Grymt kul och inspirerande! Grattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar