måndag 14 december 2009

Jag får liksom ingen ordning på mitt liv..

... det kan va så förfärligt, det kan va så bra. Jag är tillbaka från Boden. Det känns mest som att jag har åkt bil i helgen. Åka bil är ju inte det roligaste som finns. Det är som min tränare Mattis förklarade idag: "Man ska utgå från att livet är eländigt." Jag har även legat ganska mycket i en väldigt skön dubbelsäng och myst med Amanda. Det är ju inte heller kul i längden. Det roligaste i helgen har vart tävlingarna, idolfinalen och en liten liten shoppingrunda i Boden. Tävlingarna gick verkligen inte lika bra som förra gången jag var i Boden. Men okej gick det väl. I går på lucia åkte alla Stockvikstjejer med glitter i håret. Lite julstäming fick vi. Nu är det inte någon mer cuptävling på ett tag så nu ligger fokus på att träna lite hårdare i en period och framför allt få till frekvens och fart i kroppen. Det är ju tur att det finns saker att jobba på och förbättra! Det är inspirerande att ha konkreta korttidsmål, och stora drömmar och framtidsplaner. En av drömmarna är att bli lika stark som Pippi. Rätt likt va?


Det är en bild här från Östersund tror jag, tagen från Stockviks hemsida. Tänkte avrunda det här med att berätta att vi i afton har fått roa oss med att skotta snö. Närmare 15 cm av det vita guldet har dimpit (haha, snyggt ord) ner. Det tackar vi för!

1 kommentar:

  1. Med "vi" menar jag jag.. Man kan bli lite schizofren av att bo själv.

    SvaraRadera