söndag 21 mars 2010

Stockolms weekend

I helgen har jag och Sofie vart i Stockholm och gjort engelska prov. 15 min speaking på fredagen och 3 timmar listening, reading och writing på lördagen. Det gick ganska bra tror jag, förutom reading. Det är nog på gränsen att jag klarar den delen men jag hoppas det kan vägas upp av de övriga resultaten. På öveningsprovet var det inga problem, men nu var jag stressad och det var mycket svårare. Jag vill verkligen fixa det här! Vi är i alla fall ett stort steg närmare målet nu.

Vi hann med att ha lite lite trevligt i Stockholm också. Vi var på stan förstås, jag var ute o sprang en sväng, vi har fikat och ätit ute och dessutom blev vi bjudna på finmiddag av Sofies kompisar. Det var riktigt smaskigt!

I dag for jag hem med X 2000. Hann plugga lite på tåget (tenta på ons). Mamma välkomnade mig hem med jordnötskaka och vi såg på skidorna när jag kom hem. Efter det ville mamma följa med mig och träna. Hon fick vara vätskelangare och jag körde 20 km "träningstävling". Det vart ett bra pass och det var jätteroligt att ha henne med! Sedan körde vi lite teknik och mamma var jätteduktig. Nu ska vi se på film och äta popcorn. I morgon blir det distans, styrka och tentaplugg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar