onsdag 14 juli 2010

Minisemester

Jag och Frida for på roadtrip ÄNDA till Bergafjärden (en bilresa på ca 45 min kanske) och det började riktigt lovande med sushi på stranden.Sedan hittade vi en mysig plats där vi ville ha vårat tält, visserligen stod en liten bil parkerad en halvmeter ifrån men det kunde väl inte göra så mycket? Vi reste tältet och hade precis börjat pumpa upp luftmadrassen när ägaren till bilen kom och då blev vi ivägkörda på momangen. Det var nämligen hans husbil som stod där. Det kunde väl inte vi veta? Vi fick dra vårat tält till en annan plats. Precis när vi flyttat på tältet kom 4 personer med stora motorcyklar och reste sina stora tält där vi just hade stått. Då flyttade husbilen på sig.. Haha!

Sen vad som hände när jag pumpade upp madrassen ska vi inte ens prata om, man det tog nog 5 ggr så lång tid som det borde ha tagit. Jag skar mig i handen, vi sov jättedåligt och jag vaknade dunderförkyld. Då for vi hem. Men det var kul ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar