torsdag 26 augusti 2010

Random..

Här sitter alla nya skidåkare (utom jag) i gräset och lyssnar på när massa folk pratar om.. jag minns inte ens vad, nått om student athletes! Det var fruktansvärt varmt och sen var vi tvungna att titta Womens soccer i hettan.. Jag är ju inte direkt nått fan av att titta på sport. Men som vanligt fick vi såklart FREE FOOD i form av en korv med bröd och vattenmelon och diverse snacks och vi fick träffa nästan hela laget så det var trevligt ändå.
Här är lite cupcakes på mataffären. Det är fint att titta på men ser inte ätbart ut.
Här om kvällen var det storm med blixtar och dunder och himlen var riktigt vacker.
I går morse sprang vi i öknen. Riktigt bra träning! Vi fick testa banan som vi ska ha tester på senare: upp och ner och upp och ner i sanden. Det känns i benen vill jag lova!
Stretching, Synd att Sofie och Martine är sjuka. Jag hoppas dom blir friska snart så dom också får plåga sig lite i öknen.
Snygga team mates va?
Tog ett kort på min psykologiklass också för den var helt enorm. På de lektionerna använder man en iClicker för att svara på proffessorns flervalsfrågor och sen visas ett diagram på hur alla har svarat samtidigt som ens närvaro registreras. Avancerade grejer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar