onsdag 4 april 2012

Påsklov


I kväll bär det av mot Boden och i morgon vidare mot Narvik med de här två filurerna. Jag ska gå på toppturspremiär är tanken och det ska bli riktigt roligt. Jag är lite nervös men mest taggad för äventyr.

Tänkte dra lite kort om vad som hänt sen sist jag skrev. Tävlingarna i Gällivare gick inte som jag hade velat. Kroppen ville inte åka fort utan kändes bara stum och seg. Några dagar efter blev jag förkyld igen, så det var antagligen nått virus i kroppen som gjorde att det gick så tungt Missade tyvärr SM 3-milen på grund av det. Det är tråkigt efter som jag så gärna ville visa framfötterna så här i slutet av säsongen och avsluta starkt. Men än är det inte över. Det blir nog en rolig tävling till, ska bara välja vilken. Åre XC Open, Kungsledenrännet och/eller Fjälltopploppet?

Knappens och Knappens bil (som får nästan lika mycket kärlek som jag).
Jag bytte däck på mammas bil, sen kom det mera snö..
Vårens första lunch ute i solen! Vi fick äta köpta matlådor för köket är under renovering. Tydligen ser jag lite manlig ut i dagens outfit tycker Knappen. Han gillar särskilt kepsen..
I stället för en tävlingshelg i Långberget blev det en mys- och pysselhelg i Sundsvall. Mamma och pappa var inte hemma så huset stod tomt. Men jag lockade dit Knappen. På lördagen gick vi på en härlig promenad längs älven och bytte däck på och tvättade både Knappens och mammas bil. Sedan vart vi bjudna på en riktigt god middag hos Daniel och Matilda. Dit kom även Andreas och Sofie så det blev en riktigt mysig kväll. På söndagen blev det lite shopping och tacobuffé på Biteline. En kanonhelg tycker jag!

I Umeå hade det snöat nästan 2 dm när jag kom hem. Det är riktigt fint ute. Ska fara ut på ett lugnt skidpass så fort solen har gått upp lite högre på himlen så den värmer så där härligt i ansiktet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar