fredag 6 juli 2012

Läger i Vålådalen

I veckan har jag varit på läger i Vålådalen med Jennie, Ida och Eva. Det har varit fin och tuff träning i fjällterrängen med bästa tänkbara sällskapet.  Utöver att träna har vi hunnit med att äta riktigt god lyxmat, spelat sällskapsspel, provsmakat choklad på chokladfabriken i Åre och få en väldans massa myggbett. För min del har det blivit en hel del stakning i början av veckan för jag har haft lite problem med ena ljumsken. Men som tur var gick det över när den fick vila från tung belastning några dagar, och igår vågade jag äntligen förflytta mig från asfaltsvägarna upp på fjällen och ut på myrarna. Ett härligt pass i solen som var tre timmars ren lycka! Lägret avslutades idag med ett stenhårt sprintpass. Riktigt skoj med lite tävlingspirr, närkamper och mjölksyra!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar