fredag 20 juli 2012

Sommar

Sommar i Östersund. 10 grader på förmiddagspasset. Runt 16 grader som varmast på eftermiddagen. Faktiskt riktigt bra träningsväder. Tittar solen fram bakom molnen är det till och med så att man kan ligga ovanpå filten på gräsmattan i stället för inrullad i filten. Jag tränar, och när jag inte tränar sträckläser jag kriminalromaner eller strosar runt på stan med mina vänner i Östersund och gör av med lite för mycket pengar. På kvällarna lagar jag och Knappen god middag tillsammans och sitter och skrattar åt Ernst när han uttrycker sig finurligt och får saker att leva så som bara han kan. Så har de senaste två veckorna sett ut. I helgen ska vi vara hos mamma och pappa. Jag hoppas det är lite mer somrigt väder vid kusten.

1 kommentar:

  1. Då skall du komma hit för här kan man sola på balkongen i bara bikini.

    SvaraRadera