måndag 25 februari 2013

Fågelkvitter

I helgen var det tänkt att jag skulle åka tjejvasan. Det är roligt att vara i Mora under vasaloppsveckan och få uppleva stämningen. Men min kropp och knopp sa ifrån, jag är riktigt trött och grinig och  frustrearad för tillfället. Så det fick bli en lugn helg hemma i Umeå med Knappen. Det var ett bra beslut!

Bjuder på lite bilder. Vårvintern har kommit med full kraft från ingenstans och är helt underbar och såå välkommen. Solen värmer, fåglarna kvittrar, snön gnistrar och jag njuter. Sällskapet ska man inte heller klaga på. Den där mannen gör mig glad.. Önskar det fanns ett jobb för honom här uppe.


En skidtur med varm choklad, goda smörgåsar med massor av pålägg och färdigskalad apelsin såklart.
Tupaner ger extra vårkänslor.

Pizzabak! Nog den bästa vi har gjort.
Långpromenad runt sjön.


I dag har jag skrivit tenta i livsmedelskemi och metabolism. Skönt att ha det gjort! Det gick nog ganska bra. 

1 kommentar:

  1. Härliga bilder du visar, man blir glad. Har också kännt mig dassig, har inte varit och tränat den här veckan, har varit förkylt.

    SvaraRadera