söndag 10 februari 2013

Grattis Sofie!

Igår fyllde världens bästa Sofie 25 år och firade med förlovning(!!!) och födelsedagsfest American Style. Dubbelgrattis! Jag var inte lite sugen på att dra på mig en truckerkeps, slänga mig på planet till Stockholm och återuppleva gamla minnen. Men jag reser och flänger så mycket på tävlingar så själva resan i sig var inte värt det för så en så kort helg. Jag tror att du hade det lika roligt utan mig. Men jag gick nog miste om något. Så tills vi ses nästa gång får jag glädja mig åt alla fina minnen och spännande äventyr jag har upplevt med min snygga bff.
Som en vild helg i Boulder.
Och en grymt rolig tävling i Aspen!
En 6-timmars hike i Grand Canyon.
Eller en spännande resa till Kina!

Är så glad att jag har dig Sofie. Hoppas på många fler äventyr framöver med dig!

2 kommentarer: