onsdag 22 maj 2013

Mera stek!

Tänkte visa lite mer fina bilder från vårt soliga läger! I torsdags när vi åkte till Stekenjokk hade inte bladen slagit ut här i Umeå än, men när vi kom hem från de snöiga fjällen var hela björkarnas stad grön! Hela helgen har det varit varmt och nu är det riktig sommar. Det var som att vi hoppade över våren här i år och gick direkt på sommar. Jag tror nästan inte det är sant!

 Fin kvällssol första passet.
 Undviker mössrand men bondbrännan slapp jag inte undan!
 Varmt (och väldig röd blev jag)
 Men jag var inte den mest lättklädda i spåret.
 Lunch ute i solen.
 Tungt att åka skate utan skare.
 Jennies län.
Och mitt län!
Tack för ett trevligt läger!

1 kommentar:

  1. Ja, det var värkligen fina bilder. Nu är det ju snart riktig sommar så du få nog byta profilbild nu. Kram mormor

    SvaraRadera