torsdag 29 april 2010

Smile

Utvärderingssamtalet i morse var bra. Jag är taggad! Jag ska träna typ 650 timmar i år. Just nu är jag uppe i 7 kanske. :) Så bara 643 kvar. Det ska nog gå bra. Förra sommaren var usel ur träningssynpunkt för jag jobbade 8 veckor, och då är det svårt att hålla sig frisk och motiverad. Så i sommar blir det 3 veckors jobb. Den lönen tar mig nog över Atlanten och sedan får jag leva på stipendium och CSN.

I dag har jag hämtat ut passet på polisstationen (såg verkligen ännu mer livrädd på det här kortet, suck). Kom på i måndags att jag inte har nått pass och jag ska ju till Spanien på söndag. Vilken tur att det gick att ordna så fort! Sedan har jag och Sofie varit ute i skogen och cyklat. Det var roligt men jobbigt och inte skönt för rumpan..

Snart ska vi åka till Magda och förhoppningsvis få se massor av fina kort från hennes semester. Sen blir det soppa. Mums och myys!
Mina favoritflickor! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar