onsdag 21 april 2010

Aprilväder


Idag har vi glasögonprovning på slingan. Visst är vi snygga? :)

Eftersom Terese har fått klagomål på att hon är så dålig på att blogga så gör jag en insats och skriver ett inlägg..Terese har ju trots allt diskat min disk idag så nånting kan jag ju ge tillbaka..hehe.

På morgonen idag var Terese hurtig och körde VO2MAX test på Vintersportcentrum..och som hon gjorde de! En förbättring på 6 dl och en total volym på 4.5 liter är verkligen inte illa pinkat. Inte många som klarar de inte!
Själv är jag lite förkyld så i eftermiddag har Terese varit här och sovit lite middag med mig och sedan ätit rester av våra helt otroligt goda hamburgare vi gjorde igår. MUMS!


Nu ska Terese vara ännu lite mer duktig och städa lite i lägenheten så vi kan se Alvin och gänget med gott samvete ikväll.

På återseende / Sofiiieee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar