onsdag 28 april 2010

Blåsippor och krokusar

Nu är det verkligen vår. Det nya träningsåret inleddes den här veckan och det har börjat bra. Var ute på premiärtur på rullskidor igår, vilket var riktigt roligt. Börjar även komma igång rätt bra nu med styrka och löpning och man går runt med konstant träningsvärk som flyttas runt från dag till dag. Just nu är magen lite öm och man undviker att skratta för mycket (det är inte det lättaste). Det hör våren till! I morgon ska jag ha utvärderingssamtal med min tränare och vi ska klura ut hur nästa år ska läggas upp. Det är väldigt inspirerande!

På Valborg åker jag och Sofie och skriver SAT i Stockholm. Det är det ända vi har kvar att göra nu inför vårt äventyr! Så idag ska vi plugga. Efter provet är avklarat åker jag till Barcelona och hälsar på min älsklingskusin Camilla! Där är det nog sommar. Jag läääängtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar