fredag 11 juni 2010

Grattis lillebror!


Igår var det fest när Patrik tog studenten. Bra gjort! Han fick bättre betyg än jag hade när jag gick ut så jag är lite tjurig, tävlingsmänniska som man är. Jag tror inte jag överdriver när jag säger att vi var 50 pers i huset. Det bjöds på god mat och dryck och fina presenter till alla studenter. Patrik hade två kompisar här som också hade sin mottagning här och sen var det förfest här innan dom gick ut.

Mormor och Lasse har varit här hela veckan och hjälpt till och fixat det mesta. Det har varit kanonbra att ha dom här. Men det är bra att dom åker hem nu för jag tror jag börjar gå upp i vikt av alla godsaker! Nej jag skojar bara, det är jättemysigt att dom är här. Camilla har kommit hem från Barcelona (för en liten stund i alla fall) och det kändes tråkigt att vi inte hann träffas mer eftersom jag jobbade. Nu kommer det dröja över ett år innan vi ses.

Här kommer lite härliga bilder:
Foto: Camilla Larsson

1 kommentar:

  1. Mormor och Lasse11 juni 2010 kl. 22:52

    Det är bara roligt att skämma bort Er där i Bergeforsen.

    SvaraRadera