söndag 20 juni 2010

Långpass på Alnön

I morse vart jag så j*vla förbannad för att jag inte ens klarade av att tanka bilen själv. Det har väl aldrig vart nått problem förut men jag var tvungen att gå in och be om hjälp efter några försök. Jag vill kunna själv, på en gång. Men jag fick i alla fall ingen hjälp.. Så jag åkte därifrån efter att ha tankat typ 1,5 liter. Som ett litet PMS-monster! Tänk att nått så litet kan va så irriterande. Plus att jag blev jätteförsenad till Marres och mitt träningspass. Men jag tror inte hon blev så arg.

Sen kändes det i alla fall mycket bättre när jag väl fick rastas lite på rullskidorna. Det blev en en himla fin tur runt hela Alnön förbi alla fina hus och stränder och med skönt svalt träningsväder. Lite längre än vi hade tänkt blev det. Efter 3 timmar började det kurra ganska rejält i magen och man börjar tänka på bullar och morotskaka och jordgubbar och grillat - ja vilken mat som helst. 3.25 tog passet och jag fick äntligen min macka och drickyougurt i bilen.. som fortfarande inte är tankad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar