lördag 29 december 2012

Fina vinterdagar

Julen har firats i Boden. Första julen med Knappens familj, utan mamma och pappa. Men det gick väldigt bra det med. Julmaten var den godaste jag ätit, och julklapparna var spännande att öppna. Jag fick träffa lilla Hilma, 2 månader gammal. En riktigt snäll och söt liten flicka. Ja det var en bra jul helt enkelt. Men såklart saknar man familjen. Patrik ska åka till Malaysia och plugga nästa termin så det blir ett tag tills jag träffar honom nästa gång. Mamma och pappa firar nyår på Kanarieöarna. Men vi har också roliga planer för nyår!

Det var -32 grader i Boden och nysnö. Inte så jättebra glid under skidorna. Som tur var var gymmet öppet och jag införskaffade mig äntligen en andningsmask som gör luften varm. Jag frös faktiskt inte mycket alls. Nu är vi tillbaka i Umeå och här är det varmare och soligt. Sagolikt vackert!

1 kommentar:

  1. En riktig söt och rosenkindad tjej. Roligt att höra att julen har varit så bra,den var ju lite annorlunda även för mig, utan barn och barnbarn, men en var mycket bra ändå.Och nu till sist ett Gott slut och ett GOTT NYTT Skidår önskar mormor och Lasse.

    SvaraRadera