tisdag 11 december 2012

Tävlingar

Nu har det varit dålig uppdatering här på senaste tiden. Har haft fullt upp och dåligt med inspiration till att skriva här. I helgen var jag i Piteå och tävlade. Det var riktigt kul och det gick riktigt bra på lördagens sprint där jag kom 6:a! Verkligen ett kvitto som jag hade väntat på. Jag har aldrig gått vidare från kvarten tidigare och nu blev. Det var kul! Min explosiva träning verkar fungera. På söndagen klassiska lopp över 10 km kändes det att jag hade 4 sprintlopp i kroppen. Det i kombination med att det snöade gjorde att det var riktigt slitigt att ta sig runt. Men jag tyckte jag bet i bra ändå och slutade på 15:e plats. Lyckas jag nu bara få upp mitt hb-värde till över 120 så tror jag det kan gå ännu bättre. 

Nu ska jag till Norge och Sjusjön och åka skandinavisk cup där. Jag är laddad!

1 kommentar:

  1. Lycka till med tävlingarna nu till helgen. Kram mormor

    SvaraRadera