torsdag 28 mars 2013

Härliga vårvinter


Tänkte visa några bilder från senaste tiden så ni får se vad jag har för mig. Det är fantastiskt härligt ute, med solsken varje dag. Kursen vi läser nu är näringslära, och den har jag tillgodoräknat mig för det läste jag i Östersund, så jag njuter av att vara ledig från skolan och vara ute och åka skidor i solen. Fick syn på det här pappret hemma hos en klasskompis och känner att jag inte riktigt har grepp om det där.. Kanske skulle ha gått på några föreläsningar och fått lite repetition. Men jag samlar motivation inför nästa kurs i styrketräning som börjar efter påsk. Det ska bli superkul!
 Jag och Linn åt våfflor ute i solen på henes balkong förra veckan. Varför smakar vissa saker extra gott utomhus?

I helgen var Knappen hos mig på efterlängtat besök. Sedan följde jag med honom ner till Östersund. I söndags fyllde han år så vi bakade en fin tårta och bjöd hans arbetskamrater på Vintersportcentrum på den. I påsk ska vi till Norge och gå på toppturer, och snart ska jag till Gräftåvallen och tävla lite spontant sådär i lånad tävlingdräkt och skidor. Roligare än att köra intervaller!

1 kommentar:

  1. DEN där tårtan ser väldig god ut.Hoppas att du får en bra påsk i norge med din vän.Och även bra skidåkning. Kram mormor

    SvaraRadera