fredag 22 november 2013

Tävlingspremiär

Idag gick tävlingspremiären av stapeln här i Bruksvallarna. Det var en strålande vacker vinterdag med perfekta hårda spår och nästan 100 damer på startlinjen. Känslan under loppet var bra, jag kände att jag kunde trycka på ordentligt och återhämta mig bra i utförsbackarna. Placeringen var inte riktigt lika bra som känslan, jag hamnade ungefär mitt i resultatlistan, men jag är ändå ganska nöjd. Jag hade riktigt roligt, jag hade positiva tankar under loppet och jag är riktigt sugen på att tävla mer. I morgon ska jag stå över loppet på 10 km fristil och sitta och heja i TV-soffan. Sedan ska jag testa lite nya skateskidor och på söndag smäller det, för då är det sprint!
Visst är vår nya tävlingsdräkt snygg?

2 kommentarer:

  1. Snygg dress. Härligt att du känner sug att tävla lycka till i morgon, jag skall titta.

    SvaraRadera
  2. Hej Terese! Kul att se din blogg! Hälsningar från Susan Holmberg, som du träffade i Sundsvall med Ingrid!

    SvaraRadera