onsdag 6 juni 2012

Elpex

Idag har jag träffat Johan på Elpex i Piteå. Där fick jag titta, känna på och provköra en massa grymma rullskidor. Jag fick även med mig ett par hem och nästa vecka ska jag hämta skateskidor också. Jag ser verkligen fram emot att samarbeta med Elpex framöver, all hjälp med utrustning är välkommen och otroligt viktig för min satsning och det känns viktigt att kunna ge något tillbaka i form av feedback på nya grejer. Det känns riktigt bra. Tack för ett trevlig besök!

Efter det bjöd fröken Pajala på lunch - supergoda hamburgare och bästa sällskapet. Efter det blev det ett träningspass i Piteå med impulser och spänst, och Knappen var med och plågades. Han var duktig! Nu är vi i Boden och här har jag hunnit med att springa intervaller, ätit god mat och god rabarberpaj och slutligen har jag fyllt i massa pappersarbete. Vad det handlar om ska jag berätta mer om i morgon. Det är något riktigt spännande på gång..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar