söndag 17 juni 2012

Trea i dagens sprint

Idag har vi tävlat i rullskidåkning på löparbanorna på Baldershov i samband med Wind Sprint. Det var 100m stakning och i försöket mötte jag Charlotte Kalla, Linn Sömskar och Sanna Hallberg.

Det var otroligt jämt mellan mig och Charlotte men jag slog henne och gick vidare med några hundradelar. I finalen var det jag, Linn, Ida Ingemarsdotter och Emma Wikén som gjorde upp. Jag blev tvåa efter Linn, som är min blivande klubbkompis.


Sedan var det 500m skate när alla startade samtidigt. Då kom jag fyra och fick skriva mina första autografer till massa söta små barn. Totalt blev jag trea. Det är roligt att min sista tävling för Stockvik gick bra!

Nu packar jag väskorna och åker till Kina (om jag får tag i mitt visum...) Vi hörs när jag kommer tillbaka om jag inte får tid över att uppdatera bloggen när jag är där.

1 kommentar: