lördag 3 november 2012

Hallå där

Mitt i tentaplugget skriver jag ett litet inlägg här för det var ju ett tag sen sist. Är otroligt oinspirerad för den här kursen är verkligen inte min grej. Dagens höjpunkt var ett tufft intervallpass som kändes riktigt bra.Annars har det vart rätt segt framför skolböckerna. Men så är det ibland och jag ska göra allt jag kan för att klara tentan så att jag kan lägga den bakom mig. Sedan väntar en belöning som heter duga. Nästan två veckor i Bruksvallarna med skidåkning och livskvalite. Det behövs! Plugget får vänta för jag har viktigare saker för mig.

I veckan var det tävlingspremiär med sprint i Piteå. Det var jättekul och det gick helt okej med en 5:e plats. Men bättre kan det bli tror jag! Vi bodde kvar på fina Nordhotell till dagen efter och passade på att åka mer skidor. Bjuder på lite glada skidbilder.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar