söndag 27 oktober 2013

Go Lobos!


Ville bara visa den här filmen som framkallade en massa fina minnen från året i New Mexico. De ser ut att vara taggade inför kommande skidsäsong, precis som jag. Alltså sandhills, vilken sjukt bra träning! Jag saknar tiden där ibland, men särskilt nu när det är mörkt och kallt och regnigt här och jag vet att det är soligt och varmt härligt där. Men mest saknar jag den fantastiska lagandan och mina härliga vänner där. Men snart kommer Ingrid hit och hälsar på och det ska bli så himla kul! Lobos for Life! <3 face="Times, Times New Roman, serif" font="" nbsp="">


I just wanted to show you this movie, because it brought back so many nice memories from the year in New Mexico. They all seem to be very excited for the upcoming season, and so am I. Sandhills, such insanely good training! I miss that time sometimes, especially now when it is dark and cold and rainy here and I know that it is sunny and warm over there. But mostly I miss the fantastic team spirit and my awesome friends back there. But Soon Ingrid will come here to visit and I can’t wait! Lobos for Life! <3 font="" nbsp="">

Sjukaste bilden på Ingrid, Sofie och mig i Salt Lake City

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar