torsdag 24 oktober 2013

Ole, dole, doff..

Det här med alla val och beslut alltså. Idag brottas jag med ganska angenäma val. Vilken lugg är snyggast och ska jag välja Gunde Svan och Magdalena Forsberg eller Charlotte Kalla? Impulsbokade just en klipptid, för det verkar vara så på hösten. Jag har inte klippt mig på ett år! Jag fick just ett otroligt sug efter att klippa lugg igen. 

Men...senast kom jag med den här bilden på Heidi Klum, och det är ju lite halvjobbigt med håret i ögonen efter 3 veckor..
Men jag blev nöjd!

Så nu funderar jag på nått lite kortare:
 Nån slags busig snelugg..
 Eller en cool böjd lugg.
 Eller en ganska tunn och flikig lugg.

 Eller en spikrak och bred. Hjälp!


Dagens nästa val är vilken TV-kanal jag ska titta på ikväll. På fyran klockan 8 är det I huvudet på Gunde Svan där han träffar min barndomsidol Magdalena Forsberg, och samtidigt på femman är det Bergs bärbara talkshow med min vän Charlotte Kalla. Vilken tur att det finns play på datorn! Men vad ska man se först?

1 kommentar: