fredag 14 maj 2010

Barcelona - Nasty Monday

Jag sitter i mormor och Lasses förtält och har precis visat lite bilder från min minisemster i Spanien på min minilaptop. Nu tänkte jag visa lite bilder här också. Jag börjar med måndagen så får vi se vad som händer!

Jag och Annki (Camillas mamma) flög tillsammans till Barcelona för att hälsa på vår kära rödtott. Eftersom hon jobbade 8-14 så var det perfekt att ha en kompis att turista lite med. Som ni ser så öser regnet ner. Men det är tur att vi är solstrålar!
Förmiddagen ägnade vi åt shopping, lunch och lite flummiga fotografier. När Camilla slutade mötte vi upp henne och fortsatte på samma spår.
Till middag åt vi supergod tapas och sedan var det party party party hela natten lång, och morgonen! (Men då ville inte Annki, våran superfotograf, vara med så då blev det inga bilder. Tur var kanske det!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar