söndag 9 maj 2010

Semester

I torsdags kom jag hem från Barcelona. Det var en mysig och rolig vecka, och jag vände ordentligt på dygnet. Så det känns väldigt skönt att komma hem och träna och sova på "normala" tider. Tänk att man kan bli så träningssugen på några dagar i storstan. Jag ska få Annkis 500 bilder när vi ses på onsdag så då kan jag berätta lite vad jag gjorde där.
 
I dag har 10 glada skidåkare åkt på skare i strålande solsken i Bydalen. Det är så underbart så det går inte att förstå! Jag tycker så synd om alla som inte får/vill/kan uppleva det. Det är verkligen en kontrast mot dansgolven i Barcelona. Båda ställena är härliga på sitt sätt. Men jag är kär i tystnaden, renarna, solen, fjällen och snön. Så att jag nästan spricker! Nu ska jag dricka milkshake och sitta i solen med Sofie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar