onsdag 19 maj 2010

Vilodag

I dag har jag mest legat i sängen. Ibland måste man få göra det.. fast det är ganska trist.. Men jag orkar inte vara duktig. Ligger och lyssnar på Christer i P3 och väntar på att Sofie ska komma hem för då ska vi baka. Sen ska vi hälsa på hemma hos Jennie och Calle.

Igår körde jag två (eller nästan tre) träningspass. På morgonen var jag och Sofie ute och sprang och efter det var det styrketräningsgenomgång med skiduniversitet. Regnet öste ner och mina ben frös till is. Sen sov jag middag och så blev det två timmar rullskidor på Frösön.

Jag hittade lite bilder från i somras när Sofie och Elin var hemma hos mig och cyklade ett långpass en regnig dag. Vi kunde vrida ur handskarna. Sen somnade vi väldigt gott i soffan. Det är skönt att träna och sova middag. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar