fredag 28 maj 2010

Hej bloggen..

Åker tåg och passerar just nu en sjö som är heelt spegelblank och det är hur vackert som helst. Tänkte klaga på vädret men jag ångrar mig. Alla väder är fina på sitt sätt. Är på väg hem till Sundsvall för den årliga dikesstädningen med klubben. Vi plockar skräp i dikeskanterna mellan Mc Donald´s och Njurundabommen. Kollade upp på Eniro att det är 15 km så jag hoppas vi är många som hjälps åt. Vi får se vem som hittar de konstigaste fynden i år, för det brukar nämligen vara intressanta saker man hittar.

Jag har varit duktig idag och städat ur ugnen, bakom spisen och alla skåp och lådor. Det tar tid! Men det är skönt att inte ha så mycket städning kvar. När jag har surfat klart ska jag vara ännu mer duktig och plugga. Men risken är stor att jag somnar i stället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar